söndag 22 februari 2009

Hela världens hunger samlad i mig

idag. en not so good day. ganska booring. jag har gått runt bruket och lyssnat på mp3 och drömt om att jag och joanna hade idrott med klassen och att vi var värsta fighters, vi hade blivit upptränade av en secret agent snubbe typ och vi var asgrymma. Alla typ bara tss, ofta ni kan slåss typ. Och vi bara "visst, fine tro oss inte då" sen spöa vi allas ass (fantastin svindla iväg lite för jag lyssnade på en asgrym låt som höjde andrenalitet)(supermassive black hole btw) så alla var jätte chockade av oss, och vi ty bara flina och sen gick ut därifrån. jag gick och skratta för mig själv där ett tag åt hur dumma alla i våran klass var.
sen gick jag hem. sen bakade jag en chokladkaka med syrran, som var asgod
sen läste jag lite, sen sov jag, sen ringde hoffman! det var skitkul att höra hans röst! fast eftersom jag sov när han ringde så han mitt batteri dö innan jag fattade att det var han. men sen ringde jag upp och vi snackade i en halvtimma eller något och jag låtsades gråta och sa "du kommer säkert inte komma på lovet, (han har lov en vecka efter oss) fattar du inte att jag och joanna inte har något annat att se fram emot i våra liv, vi ruttnar här, du måste komma"
Det slutade med att han skrek allt vad han hade att han lovade att han skulle komma hit någon dag på lovet :D he he he.
fast han vet nog att jag inte grät på riktigt, han känner mig.
sen har jag suttit vid datorn i hundra år, sett på heja björn, sen på segermyr, sen på mia och klara.
SEN hitta jag en skiva med bilder på min klass när jag gick i 6an.
det hade jag ganska roligt åt. det fanns videor också! kan förstå nu varför linah och co tyckte att jag var en bitch haha. men ni var faktiskt också bitchar! mer än mig!



klick the pic,
jag spelar skolbasket!

Inga kommentarer: