tisdag 2 december 2008

angelfuck

jag borde vara glad för uppskattning, men känns dom dom här männiksorna inte vet vem jag är och varför kan jag inte vara mig själv så mycket som jag kan med vissa andra, det blir inte på riktigt därför kan jag inte ta åt mig uppskattning..
Jag tycker om, därför kan jag inte vara mig själv. varför för jag vill ju skratta och göra sjuka saker med dig och visa mig.. nu känner jag mig tråkig. men du tycker om mig tråkig men jag vill att du ska tycka om mig rolig
jag får inte vara för mycket tråkig för då kommer du tycka att jag är konstig när jag är rolig. och egentligen bryr jag mig inte :/
om du tycker det.. egentligen vet jag på nåt sätt att det här är sjukt och konstigt, och antagligen inte kommer funka. ändå trivs jag, det måste väll inte vara något speciellt det kan väll bara vara.

Inga kommentarer: