torsdag 11 december 2008

jag hatar rubriker

Hahha, yeah. jag har fått hurtig det gamle fanskapet att peirca sig! om två veckor ska han och jag till jonni antagligen, om han har tid, och då ska hurtig peirca septum! haha så jävla hett det kommer bli. När jag var tillsammans med rolle fick vi honnom att tatuera sig också :D han e skön.
Idag hade jag skitkul när jag skrev svenskaprovet, som ingmar TVINGDE mig att göra fasst jag sa att jag aldrig skulle få godkännt eftersom jag knappt är medveten om vad vi jobbar med, så svarade jag bara ironiska svar på alla frågor (busigt) och satt och fnissa för mig själv,
typ: vad är en irlänsk saga?
Svar: en saga från irland
hihihihi
aa Just Det kanske inte var så kul men jag kom bara på den nu..

och jusst nu ligger min ekonomi på hundrasextio kronor varav femtio ska gå till syrrans julklapp och 20 till bussen. det blir altså 90 kronor kvar. WOHO!
vad händer i helgen?

Idag har jag också snott några fotopapper och framkallat massa av olivias negativ
fick massa skitsnygga bilder :D kom på att man kan sno med sig gamla negativ hemmifrån och framkalla dom gratis i skolan, ja e så jäla smart. det är ju kul också höhö. sen fick vi massa bullar och skumtomtar och vi körde viskleken men varge gång någon viska till Lars-T så hörde han ju inte för sin hörapparat så det blev helt åt helvete varje gång haha.

Och nä vet du vad! idag kan jag inte hänga med ut och supa, det är faktiskt torsdag idag och imorn har jag faktiskt skola och det är faktiskt lucia!
dörrarna stänger kl 9 joanna! be there:)!

gud vad jag är pigg i knoppen idag då, halleluja. Imorn äre julbord me farsan
CHOKLADPUDDING! det var länge sen gött götteli gött gött

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah ddär med irländk saga var bra !
o tack för att du påminde, hade glömt bort :P