söndag 7 december 2008

dont give up on me now

I need you.
jag är inte van vid att ha riktiga vänner
och jag hatar när det är jobbigt mellan oss
men det kanske det måste kunna bli ibland
det är bara att du betyder så mycket för mig



hihi älskar dig :D


Ifredags hade vi jävligt kul i finspång, moshpits hela kvällen lite svett man var efteråt
kvällens skador blev då en blåsa på tummen och ett blåmärke på höften. ska fan börja dokumentera alla mina skador.
och brännjävlen kunde inte låta bli att decka på mig och olle hela tiden när vi försökte sova, han var så jävla full haha

Sen igår var vi hos fjalle, var inte så mycket folk där men najs ändå, tills fjalle decka typ klockan 12 haha och dom andra drog ut på krogen jag var uppe ett tag till och spydde och sen decka jag med, Undrar om joanna och co hade roligt på krogen, synd att man är färsking och deckar kl 1 haha kvällens skador blev skavsår på insidan att mitt lår, jag gick väll runt som jag blivit rövknullad tills jag drog av mig brallorna istället, och sen rivsår på högerhanden från DEt. Det=fjalles katt som inte har något namn.

Dagen skada idag är nog bara min feta huvudvärk

Nu vill jag ner till olle och höra vad som hände igår :D Uppdateringar!
mene jag tror att hon är hos sin farmor kanske
märks!
PÖSS

Inga kommentarer: