onsdag 31 december 2008

so love it back for once- just once

jag har laltid tänk att nån gång kommer jag få skrika ut, det kommer alltid tillbaks till dig nångång, men nu när jag inte hatar längre, när jag ser allt det jobbiga kan jag inte hata. jag hoppas det löser sig fan, jag hatar ibland att jag är så jävla sympatisk och att jag inte kan ge lika mycket skit som jag själv får ta. att jag bryr mig om folk som skiter i mig.
men jag kan inte känna hat mer. jag är lycklig som fan själv nu, och jag hoppas ärligt talat bara att allt löser sig nu så inget behöver tänka på den här skiten mer.


NU SKA VI UUUUUUTUUTTUTTUUTUT OCH SUPA SKALLEN IN BIITES.
jag hörde signalerna i trappen förut och nu är jag hos olle och jag älskar mina små råtthuven till aa vad jag nu ska kalla dom för. mina vänner kanske:D
glad påsk alla
PUUUUUSSSS

Inga kommentarer: