lördag 27 december 2008

lhjpkjrgpojobjhpoWJHÅOjwrgäkeoatjhoåjtäkjdsjfvjlsdvjhsdvjhohvgouncljvsfhaibhposfihbpiSHFBIIHFIBH ZODIHFBOIDGHOhugihfiyfyfyifiddhdhdhdhdviiviviviviudiu

så lång övertext fick man ha. tänkte att ni kanke ville veta det.
Fan så tråkigt jag harrrr. ska väll dra till jonni sen antar jag, ska fråga lita om hon vill med så blir det inte så ensammet.
Jonni frågade om jag kunde ställa upp på en fotogrej till hans studio. han ska då peirca 40 korsett peircingar i mina lår. och sen ska man vara snygg efter det och ta ett liggande typ halvnaket kort. hahaha jkag vettifan altså jonni. snacka om svullna lår och aj som fan att peirca dom! ingen slapp hud där precis.
Altså jag hatar fan att installera skaer. fick låna jespers Ps skiva och så står det att man ska klicka på skiv iconen. så gör man det. sen står det klicka på installera photoshop iconen. MEN DET FINS INGEN SÅN ICON. och ingen liknande heller. sedan står det bara följ instruktionerna som kommer på skärmen. men era jävla mojen. finns det nån nörd som kan hjälpa en stackars flicka i nöd?
haha jag är bara sur för att det är tråkigt och jonni inte svarar! kngklwrgknrwkng
därröfr jag skriver om ingentign här haha.

bajskorv power bajskorv power burning buring in desire.
håret blev rätt bra föresten
känns skummt när jag har haft rött så jävla länge nu
här är en bild på när jag inte har färgat det. bara för att jag borde kagt upp en på när jag har det :O

Inga kommentarer: