tisdag 23 december 2008

skitkorvpower

jag saknar joanna bara för att hpn äri tyskland och jag inte kan prata ,med henne-
idag har vi iaf varit på lebbfest och nu är jsg hemma hos melissa jag fick hennes nyckel och jag 'ter henne kakor haha hoppas inte det gör något. Det har varit fett bra idagändå fasst det inte var nå n brud som ragga på mig haha ,:( men jag och lita hade det trevligt iaf och nu har jag en j'vligt jobbig fyllehicka. EN sak var dock inte kul. KAN JAG ALDRIG FÅ SLIPPA DEN D'R JäVLA SKITEN ELLER. septum-Sofia berätta massa skitsnack från skogsröjet som inte var så skitkul och höra nu när jag precis skitit i allt.
folk kan ju dra åt helvete. jag trodde iaf att du var ärlig även fasst det blev jävligt fel eller så är det sofia som ljuger inte fan vet jag jävligt sur är jag iaf.
fattar inte varför han skulle ljuga om en sån sak när han själv batrs förlorar på det själv.
men jag vill bara inte ha n¨got med det där att göra, så folk kan gärna låta mig va, alla ska fråga hela tiden avröfr blev det så? inte fan vet jag fråga han istället jag vill inte höra håll käften, NÅN slags respekt trodde jag dock det fanns även om vi inte pratar länge ocgh allt gått åt mhelvete men tydligen inte.
ÅÅÅHHHHH
jag är full imorn kommer jag säkert garva men ibland kan jag inte låta bli att fundera åp¨hur fan vissam människor fungerar.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag kommer inte ihåg va jag sa! menee adda min msn! gaygiml@live.se