tisdag 9 december 2008

youre alone no matter what

det smakar bajs i min munne och munnen kan dra åt helvete., men det vill ingen annan men jag går ändå, tanklösa dumma. din kliar så jävla myckt i mitt jävla huvud, och morsan säger at nu måste du faktiskt städa och det ser förjävligt utkRGJw
du ser förjävlig ut morsan.
varför Måste man hela tiden jag kanske vill göra utan att jag Måste, jag kanske vill göra och det är bra inte att det är ett krav och det är dåligt om jag inte gör.
irriterande musik.. vad är det jag brukar gilla med den här jävla dåliga musiken.. den suger den är jobbig, jag tycker nog ine om den egentligen, jag kanske bara tycker att det passar mig att tycka om den. DET PASSAR MIN STIL COOLA
jag vet inte vad jag vill göra jag tänker som ett fanskap nu när jag har chansen att göra vad jag vill förutom att jag måste städa så vad gör jag då inget jag sitter och lyssnar på skitmusik och dör i mitt jävla uttråkade bajshål till rum och vill ut och rebella
vem vill rebella med mig
man är cool
vill ni va cool? kom rebella med migrå
mackor är egentigen så jävla äckligt som all annan mat som borde finnas i det här huset i något som kallas kylskåp
men det finns aldrig något som kallas mat i något som kallas kyskåp hemma i vårat hem. och jag brukar vara chill och tycka att mackor är faktiskt gott men det är det inte det är jävligt äckligt när dom är torra och det inte finns smör och bara lite ost. och jag hatar överklassen, dom kan suga min röv, nästa gång jag blir hungrog ska jag vad?
KÄKA DOM RIKA
jag hatar att behöva säga att jag har rätt hela tiden men jag har rätt så sluta försöka hitta annat det finns inte, sluta försöka vara djup och finna svar på allting det beöver inte finnas.. ronja,, det behöver inte finnas något svar bara var, du är bättre när du bara är så fucking bara var vad är ditt problem du lyssnar inte och sluta gråt du är så ful när du gråter.
men fuck you du är naiv du ingorerar allt som är mer svårt än lätt, du ingorear sanningen för att den är jobbig men du lever bara på låtsas, någon gång kommer sanningen ifatt dig och du kan inte skita i den vem har det lätt då du eller jag som redan är van? jag behöver inte finna svar på allting men jag vill leva på riktigt. dö. fitta.



jag mår inte dåligt.. bara sur över att jag måste städa.

Inga kommentarer: