torsdag 25 december 2008

-

Tjoho
jul va la gött, spelade mest gitarr med jesper och glodde film,
dagen innan firade jag med farsan, jag fick en stekpanna, en bunke och en visp. Vadå hint? haha..
och av morsan fick jag en jävla massa strumpor haha typ 30 stycken eftersom jag jämt går med olika strumpor och alla med hål i. Sen vare väl massa småsaker som la va gött. julafton var roligare förr, nu riktar man mest in sig på att försöka ta fler snapsar och öl ön vad man får. Jag fick biobiljetter som jag och joanna ska gå och se twilight har jag bestämmt(och det är inte för att alla andra tycker den är bra, vi tyckte den Verkade bra först av alla när vi såg den på reklamen så det så!- viktigt att inte vara mainstream) Och det ska bli kul att ge joanna hennes pesent :D

Undra om jag ska förvänta mig något :D(nu har jag bytt samtalsämne) hörde några bra ord i måndags iaf! som gjorde mig lite Naaawww.

Och btw alla som säger att jag inte får färga över mitt hår. to bad jag ska färga svart imorn, det lät väll bli brunt/grått, eftersom det är immunt mot färg men ska försöka få min naturliga hårfärg så jag kan låta skiten va sen tills allt växt ut igen. ( om Jag inte har ändrat mig tills imorn ahah)

PÖSSHEJ!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag fick med Sturmpor !!!
vadå NAAW? :D