onsdag 10 december 2008

hej

seriösa inlägg underneath alla fattar säker hundra. =)
jag har massor jag skulle kunna skriva och vill skriva om men det är saker som är värt att skriva mycket om och det är många saker.. så det blir att jag inte skriver någonting för att jag inte tar tag i det.
jag vet inte om jag är kär. skumt. det händer mig aldrig och nu känns det som det händer ofta, men fortfarande jag vet inte..
jag trivs och det är samma humor och vi kämpar för samma saker och vi kan prata. för en jävla gångs skull
en riktigt jävla skön människa, och ta mig fan, han kan snacka också.
känns som jag kanske vill ha av fel anledningar.
isåfall är jag töntig.

vill på nathalies lebbfest. vill till stockholm till chris, vill ha pengar till srf, vill ha sommar, vill ha jobb, vill ha G i alla änmen, och egntligen vill jag bara att allt ska fixa sig och bli lugnt, sen ä jag nöjd som fan.. men det går frammåt nu, och saker känns inte lika cp längre..
ska nog köra på gamla vanliga ta det som det kommer och jag har ju för all del kärlek från dom ända jag behöver så jag har det egentligen jävligt bra..

Inga kommentarer: