lördag 13 december 2008

jämän

hehe julbordet igår var gött, dom hade massa chokladpudding och jag och brorsans polare tävlade om vem som fick mest och jag han altid för han så han fick bara artoghetsbiten som jag lämnade kvar för att inte ta hela skålen varje gång dom fyllde på hehehehe. Och farsan och joel blev fulla som fan och satt och klaga över jobbet;
- jaa men allt är ju smedarnas fel vetu anders, bara smedarnas fel!
- jaa, vi är så jävla dåliga på att jobba hela tiden, fan vad trött jag börjar bli på o höra det
- Ja men du vet anders, det är ju Smedarnas fel alltihop!
- jaaa Skyll allt på Smedarna, gör de!
- jaa för allt är ju så mycket smedarnas fel
- Jag skulle allt vilja se dom stå i en 1500 graders ugn i åtta timmar!
- Jaaaa då kanske inte allt är Smedarnas fel längre!

öhöh sen satt farsan hela vägen hem i bilen och garva åt hur full joel var,
- Hehehe Joel vart allt lite fuller
- såg ni vad dragen joel var?
- Å fy fan så full joel var ikväll, hahahahhaha Joel altså!

när det var han som kanppt kunde gå haha.



meeeeeeen Vad händer idag? jag ska in till stan men jag vet inte om det blir något!? det är ju lucia.. nu är det jobbigt att inte ha nån telefon.

Inga kommentarer: