söndag 21 december 2008

well he never bleeds and he never fucks

hej gött fölk
Jag har inte uppdaterat någonting om någonting som har hänt på sistonde så tänkte börja göra det nu.
I fredags var det avslutning och Ian var full och ramla ner för trappor och snubbla runt där. Jag rapade när det var knäpptyst och av nån anledning visste alla att det var jag, Joanna och jag satt och vråla på den sista låten eller joanna sa allt jättesnabbt och jag asgarva så fick vi skäll igen, tråkiga människor :( Sen efter avslutningen drog vi hem till melissa och förfesta, sen drog vi till josefine som hade 18års fest. Där stanna vi i kanske två timmar sen drog lita och joanna till hagström och jag drog till fjalle.
Eftersom vi började dricka typ klockan 4 så var jag ganska dragen och decka typ direkt, vaknade upp vit två på natten och fattade inte vart jag sov eller hur det hade gått till.

Sen igår drog jag och olle på emelies födeslsedagsfest och hälsa på lite folk och tog en öl, sen skulle vi vidare till micke bajspung men vi skulle möta lita hos hennes mormor först. haha, när vi stod utanför porten så började det lysa, då tänkte vi att det var lita som kom så joanna sa: Kom ronny vi gömmer oss!
så vi ställde oss precis bakom hörnet. Det var ju bara det att det inte var lita utan ett par i 30-40 års åldern som hade sin bil precis famför oss. så där satt vi på huk två meter bakom dom knäpptysta och försökte att hålla oss för garv, det hade nog sett lite sjukt ut om dom hade vänt sig om så satt vi där på huk och glodde på dom haha, dom såg oss inte under hela tiden vi satt där och vi höll på o garva ihjäl oss. Sen när dom satte sig i bilen och skulle ta på sig bältet så såg snubben oss och fan vad roligt det såg ut, hans min!!
Sen när lita kom ut han vi inte ens skrämma henne hon såg oss direkt :(
Haha sen drog vi iaf till micke bajspung men alla skulle ju på krogen efter en timma så det var ju inte så himla kul kanske
Lita och joanna försvann till litas mormor tror jag, och jag visste inte vart jag skulle men lyckades iaf planka på spårvagnen en bit sen sa jag hejdå till alla och började gå hemmåt eftersom jag inte hade några pengar till svea. Men vid mcdonalds så kom fjalle och mattis ut och då sa dom att dom kunde pröjsa men jag sa att jag ville låna isåfall så vi drog vill svea, där var alla så sega så vi drog hem rätt skapligt o sov.

och nu har jag prec kommit hem och är bakis och bajsnödig
shuuu

Inga kommentarer: