lördag 27 december 2008

övertexter suger

Jag vet varför jag har svårt att skriva om folk som betyder mycket för mig. dom vissa få,
varför slösa värdelösa ord som aldrig ens räcker till att förklara var man känner, sen göra det till en vana så betyder det ingeting då i dom stunder man verkligen verkligen menar det. jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att dom personerna som står mig nära ska må bra. jag vet att jag kanske inte uttrycker mig i ord men jag tror jag gör det i handlingar, om man tänker efter. ibland förstör det bara när man inte kan få fram i närheten av så mycket som man egentligen vill säga.

Idag (jag kom nyss hem) var vi på svea igen, det var kul att träffa gammalt folk och så men det var fan inte samma sak. jag har märkt att jag saknar dig, det är dig jag tänker pådär, du ska vara där som vanligt.
ahah moje jag är
ska käka en macka.
imorn ska jag träffa min älskade olle och vi ska se påbio!
jag saknar henne som en bajskorvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
idag betalade jag iaf tjugo spänn av mina öl. och jag tog mig tid att rätta stavfelen hära
det var mysigt med lita ikväll också! inte ofta vi gör något själva så det var kul
positiv bajskorv jag är då
pusshej

Inga kommentarer: