tisdag 2 december 2008

misstreat me right

du är dum i huvet, ful, egoistisk, trångsynt, inriktad, likgiltig,
jag fattar inte hur du tänker och jag vill aldrig vara din vän, jag vill aldrig lyssna på dina problem för det är ditt eget fel att det går åt helvete för dig hela tiden. du är finklädd och luktar gott ditt äckliga fanskap
jag vill bara kräkas på dig och allt som är viktigt i ditt liv. kan du inte inse att allt du bryr dig om är skitsaker, Jag vill visa dig livet!
du lägger ner så stor energi på något som du tror lönar sig för dig, men det är ingen som egentligen bryr sig utom du,
vad har du gjort i ditt liv, vad har du känt?????! vad har du upplevt och saknat och älskat förutom dig själv? Och du tycker inte synd om dig själv, du är naiv istället, du vägrar ta in vad andra säger, för det är ansträngande. du ser bara precis det du vill se och ÅHH jag blir frustrerad. FÖR att jag jag av någon jävla anledning inte vill att du ska vara trångsynt och såvidare.. kanske för att jag bryr mig det vet jag inte. för att du ser fel saker du ser det du tror är viktigt du är så jävla blind och manipulerad och jag vill visa dig!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

det gjorde ja inte med flit, så man inte kunde komentera ^^ jag vet inte ens hur man gör haha :D

o det är roligt att göra folk nyfikna, men berättar så fort jag vet, annars känns det bara löjligt ^^