tisdag 30 december 2008

END

Sammanfattning år 2008


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
SRF! ,massor fylleideer säkert, som kisstävlig

Höll du några av dina nyårslöften?
nä hade inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jaa, för någon månad sen!

Dog någon som stod dig nära?
nicht

Vilka länder besökte du?
Inga

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
lugn, mindre drama, mer fest och kanske.... någon:O

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
4-8 juni. skulle nog kunna säga att det var det(bästa i mitt liv)jag tror det!

Vad var din största framgång 2008?
att jag ännu mer än förut sket i alla skitsaker. lärde mig mer om vänskap, och riktiga vänner

Största misstaget?
hehe, måste nog vara att "hålla på" med sin (bästa) vän. men kan inte säga att jag ångrar det helt heller, man lär sig!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
haha jag skadar mig nästan varje helg

Bästa köpet?
srfbiljetten

Vad spenderade du mest pengar på?
bärs och bakfyllemat

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa sjukt mycket, srf, alla människor därifrån, folkparken, sommaren. jag har sjukt mycket glada minnen som tyvärr inte kommer återupplivas men lifes a whore =)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Love gun med kiss, från i sommras, backwoods gold,

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
det var väll ett par veckor på hösten som sög rätt hårt, men hade joanna hela tiden som gjorde mig på bättre humör varje dag. så det måste varit ledsnare än förra året eftersom jag aldrig deppar i stort sätt annars.

Vad önskar du att du gjort mer?
åkt runt mer, gjort mer saker som tyå dra och bada och sånt , kröka är väll alltid nice mer kul folk men man kunde ju ha mixat, och dragit o tältat och sånt

Vad önskar du att du gjort mindre?
brytt mig, deppat, tänkt

Hur tillbringade du julen?
i linköping med kusiner och släkten

Blev du kär i år?
hahah, jaa.. första gången på ett par år

Hur många one night stands?
1

Favoritprogram på TV?
simpsons, fasst det börjar bli rätt tjatigt nu tycker tillochmed jag.. har börjat digga family guy mer och mer hehe

Bästa boken du läste i år?
jag har bara läst en, på engelska, som handla om någon brud med aneroxia så får la vara den då

Största musikaliska upptäckten?
madness! och black stone cherry!! -!!

Något du önskade dig och fick?
pengar,

Något du önskade dig men inte fick?
kamera

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jag kommer inte ihåg :O vad gjorde jag? firade med släkten antagligen..

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
klart.

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
hmm, jag har typ två stilar jag älskar som jag pendlar emellan hela tiden. men jag älskar stora kläder, baggyjeans, skjortor
men diggar jeans och snyggar tshirts och lite mer rockigt med.

Vad fick dig att må bra?
Joanna och lita, srf, rickard och co, alla från srf/finspång, öl, sommar, chris och mycket mer folk och saker

Vad fick dig att må dåligt?
skolan, "vänner", se sina polare sårade, känna sig som en belastning, vara tvungen att dissa personer man tycker om. massa skitsaker.

Vilken kändis var du mest sugen på?
hm. kurtan som alltid. och lizzy är ju inte så ful heller

Vem saknade du?
sjukt nog, så har jag saknat rolle faktiskt lite ibland. jag saknar dom tiderna

De bästa nya människorna du träffade?
Måste ju vara srf/finspång lätt. chris och dom med

1 kommentar:

Anonym sa...

kurtan <3