söndag 1 mars 2009

Du sa den här natten var sista gången

denna helg har varit ganska sjuk. har hjälpt mamma med att flytta in möbler och montera på dagisen, kanske ska få hjälp med pengarna till biljetten för det.
därför har jag sovit hos jesper, i linköping. det var kul att träffa honom, vi spelade massa gitarr, såg på två filmer som var bra, the parfumeist(stava?) och paranoid park. sen var jag hemma hos en av hans polare och dom gjorde mera dreads på han och jag kollade på jimmy på melodifestivalen. synd att han inte gick vidare, men det kanske var för att det inte var nån schlagerhit direkt. var iaf ganska kul att se han på tv. sen fick jag träffa jespers flickvän och hennes föräldrar och sen drog vi och hem och sov.
jag hade glömt min mobil hemma, joanna hade den.
Så mitt i natten ringer det hem till jesper och alla vaknar och det är till mig och jag undrar vem fan som vill mig nåt hemma hos dom mitt i natten.
en panikslagen joanna som säger att hoffman ligger på akuten, har tagit överdos och håller på att dö.
Då har en kille som heter crille ringt min mobil, och joanna hade svarat och han hade sagt att hoffman ligger på akuten på grund av att en brud hade dissat honom och att vi var tvugna att komma dit nu fort som fan, och han grät i telefonen och skrek
tur att jag inte hade tagit med mig några pengar för då hade jag fan dragit dit och inte haft råd med sweden rock.
det var nämligen så att fittan crille tyckte det var extremt kul att driva om en sån sak.
hoffman låg inte alls på akuten han satt i rummet brevis och söp.
så både joanna och jag legat en hel natt och trott att våran bästa vän är död utan att kunna göra ett skit åt saken.
vi hade bråkat dagen innan, och han hade varit jävligt ledsen så jag trodde allt var mitt fel.
jag har aldrig kännt en äckligare känsla i hela mitt liv. jag hatar att vara hjälplös i såna situationer.
Gör aldrig så igen.
om jag någonsin får träffa crille så kommer jag fan slå ihjäl honom.
eller hans mamma så får han känna hur det känns att tro att någon man älskar är död.
stackars jesper som fick stå ut med mig hela morgonen.
får bjudan på bers någon dag.
som joanna sa är jag iaf glad att det inte var sant men det finns fan gränser, man driver fan inte om såna saker.

Inga kommentarer: