måndag 26 januari 2009

wake up this time

belive me, she's leaving
stop wasting time, make up your mind, you have to let her go




dagens låt: priestess- talk to her
Olles låt.
=)

haha jag är nog sämst ever. har inte börjat med vårat projekt än och det knipar lite börjar bli dags att bli klar snart. mene jag har intressantare saker att lägga energin på. tyvärr :D jag borde fan plugga
haha känns som jag och en i min klass har en tystbestämmd utfrysningstävling mot varandra haha, fett kul, han som började. vi är typ skitglada mot alla andra och snacka som fan, sen så fort vi kommer i närheten av varandra så ignorerar vi varandra, och fösrsöker vara bättre hela tiden. haha
Jag tror det är för att jag "har bytt stil" så vissa påpekar att jag har, som han inte kan vara trevlig mot mig längre.
jo, för jag är ju så sjukt metal, lyssnar inte ens påt :D
iaf. det är ju farligt att umgås med folk i fel kretsar. man får ju inte vara untrue genom att ha fel kompisar, dom måste ju också matcha ens image.
hahaha
jag har varit så sjukt lycklig dom sista veckorna, för ingenting :d
börjar likna mig själv igen
jag går bara runt och är lycklig haha.
moget
hahahaHAHAHAHAH ååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
WAKE UP THIS TIME OPEN YOOOOUUUUR EVEEES YOU GOT TO LET HER GOOOOOO

jag måste göra ett minnes kollage sen, kollade på gamla bilder och kände att det jag behöver påminnas lite, detta har nog ändå varit ett av de bästa åren i mitt liv!
inklusive allt dåligt, för det känns som det var nödvändigt för att det skulle bli så bra som det är nu :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadå, jag fick alla, glömde visst att godkänna den ena haha :P
Men okej, trodde du mena bara det :) men bra vilket fall som helst att du mår bra! :)