tisdag 24 mars 2009

creativity

imorse när jag vaknade fick jag ett ryck och började sy på mina jeans, så dom går in lite mer där nere,
blev snyggt så nu ska jag ägna dagen till att sy fler plagg! det är kul att sy, väldigt riskabelt dock när man får sina infall haha.
Var på stan förut efter skolan och köpte två böcker som jag velat läsa ett tag.
The dirt med mötley crue & Att älska som en porrstjärna med jenna jameson. Har redan läst en hel del ur jennas bok men för länge sen.
läser massa deckare nu med en författare som heter Minette Walters, dom är bra.

-meiko - reasons to love you
en väldigt skön låt, inte sådär smörig som kärlekslåtar oftast är utan riktigt soft.
jag sitter och diggar den nu.

Igår hade vi tecknet kväll, jag joanna linah och lita. det var askul, alla satt på helspänn och skrek och slog och vi spelade i flera timmar, tills vi vart hungriga, gick till lidl, köpte kvarg, gick hem fortsatte spela. sen åkte lita hem, då drog vi ner min syrra så vi kunde fortsätta haha. det var roligt, det är jävla najs att få vara barnslig.

mina tatuerings ideer är inte lika säkra helt plötsligt nu när jag kan göra dom, det är psykande, då jag knappt kunde vänta förut.
det kan ju förstöra min framtid som känd skådespelare också:/
hm... knepigt

Inga kommentarer: