måndag 16 mars 2009

You're hungry but I'm starving

Du är den ärligaste människan jag vet, love you for that!

i helgen har jag och joanna haft harry potter maraton, kollat på massa filmer och käkat kvargdessert,
as mysigt, sen har vi spelat massa familje spel och kollat på massor av eric och mackan, - en skön helg.

sen har vi planerat min födelsedag. det kommer bli så jävla kul!
vi ska först laga nåt käk, jag och joanna, sen ska vi baka tårta, sen kommer mina kärringer och käkar och förfestar lite hos mig, sen ska vi ner till joanna och då kommer resten av packet så ska vi leka massa lekar och ha charader osv hihi!
och jag kanske tillochmed klär upp mig!
altså fint.. som en tjej, :O
det blir asnice
sen helgen efter det kommer hoffman ner från stochholm, och han kanske tar med dig johan, då ska vi till joannas farsa och kröka och lira gitarr och mysa som fan! längar.
kommer sakna den lägenheten när dom flyttar, den är så mysig. fast det kommer ändå bli askul om dom flyttar för då kan vi bygga våran koja i skogen och alla andra planer i sommar! IIIHhh
det märks inte att jag fyller 18 om en vecka..
det är iofs positivt.
vuxen kan man vara närsomhelst!

Den här sommarn kommer bli så jävla bra känner jag på mig, vi ska på Två efterlängtade festivaler, vi ska till stockholm och gå på spelning och festa med baby jane och gänget samt vara massor med hoffman, vi ska bygga kojor i skogen och dra på äventyr i torshag, vi ska köpa en cykelbarnvagn som vi kan åka runt i och dunka musik från joannas bergsprängare, vi ska bilda hippie ringar i folkparken, och leka som fan ska vi göra.
och längtar efter att träffa alla underbara människor igen,

ska ner och rita åsna nu, ciao

Inga kommentarer: