onsdag 25 mars 2009

drömmar

Jag gick in på sidan om drömtydning som joanna skrev om, eftersom jag jämt drömmer om att jag slår folk, är arg- helt galen rättare sagt, och ibland har jag tillochmed vapen med mig överallt med jag använder dom inte.
det är ganska konstigt då jag är jävligt lugn i vanliga fall.
det går i stort sätt inte att få mig bli förbannad och om jag blir det så flippar jag totalt. Det stod ganska mycket som faktiskt stämde, även på andra drömmar.
ganska intressant.

ILSKA: en dröm om ilska betyder att du kommer att klara av det du vill bara du kämpar för det. I allmänhet kan sägas att den person du är arg på i drömmen egentligen är den person som du har bäst kontakt med och är den som du vill hjälpa mest.

SLAGSMÅL: Denna dröm betyder oftast förändringar. Visar också på inre oro och frustration.

VAPEN: Varnar för att du blir orättvist behandlad.

Inga kommentarer: