torsdag 19 mars 2009

Don't think twice, it's all right

I förrgår var jag och olleboi ute i solen och hade picknick vid strömmen. käkade kvarg och kakor, som vi sedan kastade till fåglarna istället för att äta dom, ahah vi har någon slags fågelfetisch för vi kan stå i timmar och försöka kasta mat på dom och skratta åt dom. när kakorna var slut gick vi till konsum och köpte bröd bara för att vi villa kasta mera.
fick massa fina bilder när joanna står med alla fåglar virvlande runt huvudet.
sen gick vi hem till mig och kollade på sista pottyfilmen och sov. Ron är mycket sötare än harran pottan

och igår var också en kreativ dag när vi hade vaknat så hittade jag en skiva med massa 50-tals musik som jag fått/tagit ifrån hurtig som vi satte på och hade dancytime och stekte pannkakor, sen gick vi ut med joannas katt i solen, haha det var askul,
han gick jättelångsamt i attackposition hela tiden och helt plötligt fick han rycket och börja hoppa och flyga åt alla håll och kanter. haha!
sen ville joanna baka, så vi bakade först kladdkakemuffins och sen några slags mockautor typ fasst med negerbollsmet.
haha det gick ju bra.
muffinsarna smakade olivolja och negerrutorna råkade jag nog ha i en aning för mycket kaffe i, dom smakade typ endast kaffe.
gick att äta iaf.
Sen fick vi tråkigt igen så vi började klä ut oss och ta kort, haha
blev as hett.
sen gjorde vi massa videos, kollade på the boondock saints och somnade fridfullt i min feta överklass säng.
joanna sover och min läpp är sprucken, nu lyfte hon på benet. for your information!

får se vad som hände idag, det är ju fint väder ute så det blir nog att hitta på något ute skulle jag tro.
längtar till lördag nu!



Looks good anyways

Inga kommentarer: