tisdag 17 mars 2009

word

jag har inte låtit joanna sköta min talan, inte medvetet i alla fall.
eftersom hon är min bästa vän och den som får stå ut med mig när jag är ledsen osv så är det hon som vet mest.
hon har sett varje dag som jag mått dåligt och antagligen fått nog, Skrivit det där för att hon bryr sig om mig,
inte för att hon tycker illa om dig. så det är egentligen pga mig som ni har börjat tjafsa, för att jag har varit oärligare än vad joanna är. Jag har inte tvingat henne att säga någonting, men hon gjorde det ändå.
antagligen för att hon vet att jag inte skulle säga något.
och jag tror inte hon menade och starta ett tjafs från första börjar utan bara snacka som vanligt folk.
det är mer mitt fel än hennes.
Hon vill bara vara en bra vän, och vara ärlig. så
jag vet inte, det kanske är bättre om vi inte är vänner så slipper alla gå runt och ha dåligt samvete för att någon ska säga något som sårar den andra, för det är svårt att hålla all skit inne, det kommer ändå alltid ut tillslut..



Du ska inte behöva ta nån skit för min skull joanna...
men vi skiter i detta nu, ingen som mår bra av att älta detta ändå, det är soligt ute, I PROSUME that you are skolking to?! he he he, jag kommer ner till dig snart! vi can go on picknick or something, fast jag är fortfarande sjuk :( men det går nog över snart, känns som det!
- Live your lives! ciao

Inga kommentarer: