fredag 20 mars 2009

Happy birthday to me!

VEM FYLLER ÅR IDAG DÅ?!
haha det märks att min morsa fått lite pengar i fickan,
har aldrig fått såhär fina presenter förut.
fick en telefon. en kamera, och en batteriladdare, sen betalade hon av min skuld som ligger på typ 2000!
haha, det fick jag nästan dåligt samvete för, det ska ju jag betala. my faults. Sen fick jag en kurtan plansch av syrran!
Och av joanna fick jag ett brev, jättesött! där hon hade ritat oss också :D
jag vet att hon är i linköping och köper något at the moment hihi. om hon har några pengar kvar vill säga haha.

Vid 4 ungefär ska jag till mormor och baka tårta och sen ska vi käka mat där och så hoppas jag att jag får lite pengar av mormor och morfar så jag har råd med peace & love biljetten.
och imorn ska vi festa som fan, vi har planerat massor roliga lekar som vi ska ha och det kommer bli asbra tror jag hihi!
och tack alla för alla söta sms och uppvaktningar! Puss påer!

halvt huvud katt

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis ronja =D=D