söndag 29 mars 2009

om min joanna :)

Vad har hon för hårfärg just nu? Blond
Brukar hon färga håret? haha ja, både hon och jag ser ut som enbuskar i skallen
Vilka färger har hon haft? Så länge jag kännt henne så har hon haft, blondt, brunt, svart, slingat, svart med blond lugg, blondt med svart lugg, blondt med röd ludd, blondt med rosa lugg, alla färger jag ränknat upp, i skallen samtidigt
Vad har hon för parfym? christina aguilera, den där tatuerade flaskan. sen vet jag att hon har en annan också men kommer inte ihåg hur den ser ut
Vad är erat första minne? mitt första minna av henne är när jag träffade henne full på spårvagnen på nyår för 3 år sedan
Vart bor hon? snett under mig.
Är du avundsjuk på henne? ja ibland, hon är så spontan och ärlig och har en förmåga att alltid göra folk glada.
När träffades ni första gången? spårvagnen tror jag?
Vad går hon på för sporter? inga, men hon har hållt på med massor när hon var liten
Vad brukar hon göra på helgerna? vara med mig ofc, och träffa andra trevliga människor eller bara hitta på det första bästa sjuka och roliga vi kommer på
Brukar ni säga att ni älskar varandra? det är inget uttjatat ord, det behövs inte, vi vet det redan. Men ja, vi säger väll det med jämna mellanrum ändå, oftast när man är lite på lyset haha :D
Har hon fräknar? nej, isåfall syns dom väldigt dåligt hheh
Har ni kollat på film någon gång? tappat räkningen
Har ni bråkat någon gång? ja det har vi väll, men det har varit om saker som behövdes sägas och lösas.
Har ni sovit i samma säng? säng, soffa, golv, bord, vi sover på det som bjuds
Har ni skrattat tills ni gråtit? ja, jag har skrattat så jag kissade på mig.
Har hon sett dig gråta? ja, shes like the only one.. almost
Vad ska ni göra i sommar? åh ag skulle kunna rabla upp allt vi planerat i timmar, men, mest festival, bygga koja, spela in filmer, festa, hippiringar, överleva i skogen, åka till hoffman, lira gura hos hennes farsa, dricka öl, massor mer!
Har hon svikit dig någon gång? det har känts som det någon gång, men har alltid visat sig vara raka motsatsen. Hon har alltid ställt upp för mig, mer än någon annan.
Har ni pratat i telefonen någon gång? NAE:O ..vi har nog pratat på alla sätt som går, vi har planerat att bygga en linbana mellan våra balkonger så man kan skicka små medelanden och så till varandra haha
Är ni kompisar om 10 år? ja.
Och sist, vad heter din vän? Joanna Dalica Berglund Phoklin

1 kommentar:

ollääterpenistillfrukost sa...

Har ni sovit i samma säng? säng, soffa, golv, bord, vi sover på det som bjuds - hahaha sant ! :D

haha hade glömt bort att vi träffade då på nyår när jag skrev testet :P