måndag 23 mars 2009

vi är dom som du hatar en lördag på stan

I fredags var jag hos mormor och morfar och käkade och bakade tårta, det var najs!
sen kom jonna från göteborg och hälsade på mig på min födelsedag :D jag fick dela en påse godis med henne som present :D
Jag och jonna och sandra drog ut vid 12 nångång, träffade massor roligt folk.
sen droig jag och jonna hem och sov.
På lördagen kom malin från finspång och jag joanna och malin fixade massor med festen, lagade käk, bakade tårta osv!
sen kom alla för tidigt så dom fick vänta på att allt skulle bli klart.
fick massa fina presenter, jesper hade målat en tavla som föreställer: MIg!
den var skitsnygg! Av joanna fick jag en Kurtplansch som var skitsnygg, kollar på den hela tiden he he he. och av linah och elin fick jag en ros och massor godis :D
tackar och bockar!
Sen käkade vi världens mest ostabila tårta eftersom grädden inte ville tjockna så tårtan flöt omkring haha men det var asgod.
Sen blev det the beergame och malin sög på det så hon blev fnittrigast först, och jag fick en lapdance av elin! det var en upplevelse :D
sen droppa allt folk in och det blev party på allvar, blev vääääärsta wild
och det var nog seriöst den bästa fest jag varit på på länge :)
Jag och en snubbe som hette leo kom fram till att vi hade snackat som fan på swedenrock och han hade något bitmärke kvar på handleden som jag tror att jag hade orsakat :O haha det kommer jag icke ihåg. haha jag har så jävla sjuka bilder, och videor också för den delen, ska försöka slänga upp dom på youtube, min dator är så seg bara..
haha och jag och lita höll på att garva ihjäl oss åt joanna sen när vi skulle sova, jag vet inte om hon försökte med något som skulle likna smicker men hon lyckades inte så bra.

Joanna: johan.. du är som.. En stor bastu!
..
Men johan! du behöver inte vara en bastu!

ingen fattade vad hon snackade om men kul var det iaf.
tack som fan alla som kom!

Inga kommentarer: