torsdag 5 mars 2009

its workytime worky worky untill you fly

BORING! ska nog kolla på lite rihno the hamster.
finns inte mycket att skriva om, igår firade vi elin och käkade tårta och lasange och massa godis och kollade på skräckis, det var mysigt. sen läste jag ut en deckare som var rätt bra faktiskt. nu hållar jag på med mitt foto repotage och redigerar lite bilder. Mitt repotage är lätt snyggast av allaaaaaaaaaass.
jag har inte sätt joanna på hela dagen :( det är inriktningsdag så vet inte om hon är i skolan.
Hoffman brukar ringa nuförtiden på kvällarna och vi brukar snacka massa skit tills jag somnar, det är kul! men jag får aldrig se på heroes på kvällarna längre haha.
jag redigerade en bild förut som inte alls är profsigt gjort, nästan riktigt dåligt men jag gillar ofta dom som blir men dålig kvalite av någon annan anledning, haha surt..

idag ska jag sitta i skolan till 8 ungefär, yay

3 kommentarer:

Anonym sa...

no man !
klockan åtta börjar ju sveriges värsta bilförare !

ronja sa...

hahah Okej fan jag får försöka ta mig hem tills det :D

Anonym sa...

nej det tror jag inte för tror inte att du skulle sjunka så lågt.. så ingen fara :) är säkert någon idiot som tror sig veta vad alla andra känner :P