lördag 7 mars 2009

The Nobodies

har en dålig känsla över det här.
hoppas allt jag sagt räcker.

Haha förtjusande video du fick till joanna! jag visste inte ens själv att jag var sådär snygg! hihi, vänta du bara jag ska ge igen! :D

nu har jag hört två besvikelse tal om fjärde boken twilight:O not good not good, fasst det kanske gör att jag tycker den är bra om jag förväntar mig att den ska vara dålig. hihi nice :) håller på och läser massa deckare just nu, man utvecklar sina tankebanor fett mycket genom att läsa i must say! läst har jag dock gjort sen jag var liten, men inte böcker med psykologiska inslag. ojoj vad fin jag låter

now i am going to play some music for my ears only

4 kommentarer:

Anonym sa...

vadå bsvikelser ? :O

ronja sa...

Min syrra har precis läst ut den, hon berätta inget men hon sa bara att det inte alls var lika bra som dom andra! iofs läste hon den på engelska!

Anonym sa...

ah okej, den verkar bra än så länge.. det händer ju massa, som man vill ska hända och andra saker.. dock har ju jag redan fått reda på dom ><

ronja sa...

okej vad bra :d jaa , men jag ska inte förvänta mig något för då blir den säkert asbra!