tisdag 31 mars 2009

it's been a hard day's night

Var å spelade biljard med jonni, linah och fredde i går, och jonni fick för sig att jag var tvungen att testa massa drinkar som jag inte testat, så gick i sängs lite lullig och sen vare bara upp till skolan. haha Jag älskar min nya kamera för man kan filma :D jag filmar hela tiden och har fått sjukt många asroliga videor. idag filmade vi ett äpple som vi gjorde röster till.
man måste vara lite omogen för att tycka det är kul dock tror jag.
jag och joanna jämnar ut varandra väldigt bra med skolarbete, jag går ner till henne på morgonen och får dra med henne till skolan,
när vi väl är i skolan är det hon som får tvinga och tjata på mig för att jag ska få något gjort.

haha jag har fått en rolig ide. i alla film klipp är det alltid någon som stönar, kollar snett, himlar med ögonen eller typ säger att nån av oss är dumma i huvet åt det vi håller på med. jag ska klippa ihop alla dom delarna och göra en långfilm av det :D
hhahahaha det blir nog inte så svårt-

nae ni undersåtar. nu har jag viktiga bussiness för mig i mitt viktiga kapitalistiska överklassliv

SHOHEJ FUCKING LEVERPASTEJ

Inga kommentarer: