tisdag 10 mars 2009

^

Min syter gorde en header åt mig hehe, den vart fin, synd att kråkan på sita bilden inte kom med, jag insesterade att kråkan skulle vara med på en av bilderna, dom andra valde hon själv. jag fattar inte hur man gör såntdär..
Jag då annars sitter barnvakt åt ramus, joannas little brother, och det är väldigt irriterande att han sitter och säger vad man ska göra när man spelar hela tiden! "ååh jag såg en studsmatta där, jag tror iallefall att man ska hoppa på den"
DET TROR JAG MED OCH JAG TÄNKTE PRECIS GÖRA DET!
haha, jag kanske är lite barnslig som ens bryr mig haha men man vill ju klara det själv!
annars är han jättesöt, hehe satt och kolla på heroes med mig fast han inte kan engelska, de är bra rallanboi!
Och måste tillägga att jag och joanna hitta två asbilliga harry potter spel igår och hon köpte dom så vi har suttit uppe och spelat hela natten och morgonen. he he he
men nu är hon hos sin farmor och hänger där.




HAHAHAHAHA jag hittade nyss detta när jag satt och spanade! MEAN OLLE, MEAN! då har hon suttit och trakaserat någon stackars häst tjej och kommenterat en bild på hennes häst, samt en såndär frågegrej men Vad skulle du göra frågor, haha ha så elakt :'D

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA så störd olle är satan :D

ronja sa...

haha jaaa hon är ett riktigt stjärnskott altså!

Anonym sa...

Det är klart som fanskapet att jag kommer :D ska hitta någon smaskig present ;) hihi