fredag 6 mars 2009

wanna write you something beautiful

jag vill skaffa oss lite pengar, så vi kan göra allt vi planerat och drömt om!
dra härifrån.
jag har aldrig bett någon försvara mig. men du har alltid gjort det ändå
och mycket mera, du har offrat vänskap för min skull.
vi behöver fan bara varandra.
haha.. vi har inte så mycket annat just nu heller. i alla fall inte jag,
men jag bryr mig inte!
jag får ut mer av att vara med dig än att vara med alla andra jag känner.



Our friends would all make fun of us
and we'll just laugh
along because we know
That none of them have felt this way

det är du och jag.
det aldrig spelat ett piss roll vad folk tycker så länge jag är med dig

nu blev jag nästan överkänslosam..
om du var kille skulle jag stöta på dig som fan!! he he he
Joanna Dalica Berglund 4-ever

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha aw :)
säger detsamma vi beöver inga andra ! mohahaha.. och jag vill också skaffa oss pengar, men non dag blir vi rika :D höhö. loveyousnygging

ronja sa...

jaaa nåndag! nååndag så jävlar :D