torsdag 22 januari 2009

haha

känns bra att du upskattade pottan bilderna joanna haha.
förlåt om jag har förstört dina drömmar ahah, vafan drömmer du om han för btw?
eller aa, föresten säg en gång du har drömt en normal dröm.
okej joanna tvingade mig att uppdatera så här kommer det extremt intressanta som här hänt sen i eftermiddags.
jag har fått reda på att jag ska supa imorn(har inget val helt enkelt)
har fått reda på att jag ska till elin och sova över i helgen
har sovit i ett par timmar efter skolan
har ätit blåbärspaj som syrran gjorde
har kollat på kyle xy
har varit hos joanna och lita och pratat och tagit en cigg
har haft utfrysningstävling me morsan som jag kommer förlora som vanligt
haha smartheaden lämnade sin väska med alla viktiga anteckningar i på stationen.
har kollat på klippet när jasper slår till basebollen typ tusen gånger har är så jävla het, ni överdrev jag. kollade bara två gånger men kollade några gånger igår också höh



hotter then fucking hell

nae nu ska jag nog fläta mitt hår, borsta mina tänder, krypa ner i min säng med mitt sidenlinne och drömma mina skönhetsdrömmar.
eller så kommer jag antagligen decka utan att borsta tänderna i samma kläder som jag har på mig och vakna som den "skönhet" jag alltid vaknar som. släppa en fis och gå till skolan
haha jag älskar min egen brutalhet
släppa en fis liksom
vem skulle komma på det
DÖH

ae sov gott pullor natti

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA så jävla störd du är ronny :D barapappapaa IM LÖÖVIN IT <3

Anonym sa...

haha skada ^^
han är jävligt snygg där faktiskt, rawr :D

ronja sa...

hehe loveeee you guys