lördag 3 januari 2009

snor listor power av ollä!

1. Är du i ett förhållande just nu?
"vi är inte tillsammans", haha jag som är knäpp som vanligt. men jag tror det

2. Om inte, varför inte?
för att jag Oftast trivs bäst självständig. många som inte har ett eget liv och då funkar det inte för mig

3. Hur långt har ditt längsta förhållande varit?
1 år nästan exakt

4. Vad heter den du senast var i ett förhållande med?
riktigt på riktigt var det Thyman

5. Hatar du ditt ex?
nope, men vi kan bli förbannat osams ibland men det varar aldrig nåt länge

6. Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Nej.

7. Har du kvar någonting från ditt ex?
Ja, en fotbollströja och sen en hjärt-ros som det står jag älskar dig på, ahaha

8. Vad är du mest för, Förhållande eller strul?
inget faktiskt. Ibland klickar det och då är det förhållande såklart men inget jag strävar efter, alla tror att jag är lebb :( haha

9. Är du en player?
Nej, tror jag inte. jag är ärlig från början

10. Har du någon gång blivit dumpad?
japp

11. Har du någon gång blivit sårad?
haha, efter mitt första förhållande tog det mer än 3 år innan jag öppnade mig för någon igen.

12. Har du någon gång dumpat nån?
ja

13. Om alla du varit tillsammans med skulle beskriva dig med 1 ord, vilket?
töntig eller sjuk eller osmart(fast dom vet att jag egentligen är smartare än dom!)

14. Är du en bra partner?
när jag tycker om någon så tror jag att jag är det! försöker iaf

15. Är du kär i någon just nu?
jag tycker om någon

16. Är någon kär i dig?
vet egg.

17. Hur skulle du beskriva den perfekta tjejen/killen?
som joanna skrev, förväntar jag mig inte att någon ska vara perfekt. Men det är sjukt viktigt för mig med humor, och påhittighet! och han ska ha ett eget liv. och kunna snacka, vara ärlig.

18. Har du varit kär i flera personer samtidigt?
nej,

19. Har du någon gång vart otrogen?
nej, inte i dom seriösa förhållandena

21. Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
kan inte välja en person, är nog rätt kärleksfull av mig
alla mina vänner är viktiga för mig. riktiga vänner

22. Kommer du gifta dig i framtiden?
skulle jag inte tro! freeeedom

en annan;


1. När ljög du senast?
haha för två veckor sen när jag verkligen ville dra hem från en viss mr men inte fick så sa jag att det var viktigt fasst det inte var det. annars kommer jag inte på nåt :P

2.Har du någonsin stulit?
ja

3.Har du någonsin flirtat med din bästa väns kille/man?
nääää, absolut inte seriöst isf, sjukt dålig stil

4.När gjorde du något riktigt dumt senast?
Jag vet inte. dumma saker gör man väl då och då, men med flit kommer jag fan inte ihåg
jag plankade på spårvagnen för nån vecka sen :O

5.Vad stod det i ditt senaste mottagna sms?
HAHa min mobil ligger i bussgaraget i finspång

6.Vad stod det i ditt skickade sms?
det sista som skrevs på den mobilen :( rip

7.har du kissat på dig någon gång?
ja :(

8.vad gör dig RIKTIGT generad?
när jag kissar på mig :( , nä vet inte, inte mycket!

9. är du emot någon religion isåfall varför?
nope, folk får tycka vad dom vill

10. är du beroende utav något isåfall vad?
vänner

11. har du tagit knark någongång?
njae, tror itne det räknas.

12.vad tycker du om knark?
har väl kanske en positiv upplevelse och 1000 dåliga.

13.vad attraherar dig?
bajs

14.vad tycker du är sexigt på dig själv?
ö. sexigt å sexigt. mina ben isåfall. men bara för att jag sa så så kommer jag få feta lår nu hahahahaha

15.om du fick en gratis operation skulle du ta den då? isåfall vad skulle du operera?
fettsugning kanske så som det ser ut nu hah

16.kan du dö för någon människa?
ja

Inga kommentarer: