fredag 16 januari 2009

if you ever need anything please dont hesitate to ask someone else first

Här sitter jag och bloggar. på en fredag. men jag vill inte blogga jag vill läsaaa! på en fredag!!? till min stora glädje och frustration har min syster lyckats låna tvåan som hon sitter och läser nu och jag hoppas hon har läst ut den idag(vi läser väldigt snabbt) så kan jag läsa den imorgon. eller när hon har somnat! då jävlar! sen ska jag in till stan imorgon skit tidigt och köpa trean. Det värsta är att om tre dagar kommer jag ha läst ut alla böcker och då kommer jag bli jättearg för att jag inte kan läsa mer men jag kommer inte kunna gå runt utan att få abstinens om jag vet att det ligger en oläst bok hemma därför, ska jag nu se fram emot tre dagars lycka och sedan ett liv i sorg :( nae nu överdriver jag.
filmen kommer ju ut i november.

haha. det är Boring! här.
jag ska sätta mig och plinka på syrrans minikeyboard
sen funderar jag på om jag ska hälla upp ett glas läsk till andra syrran med sömntabletter i så jag kan sno boken ifrån henne och läsa hela natten
moahahha
Haha föresten! idag när jag gick mot stan tyckte jag att jag såg micke(joanna vet hur bra jag är på att känna igen folk-.-) och drog upp handen och flinade, vi gick altså bara nån meter ifrån varanda. Det går upp för mig att det inte alls var micke och jag började garva men han bara tittade lite konstigt och hälsade sen glatt tillbaka, haha då började jag garva ännu mer eftersom jag nu visste att vi inte hade en aning om varandra. så det kan bli
Sen när jag skulle till bussen till farsan kom det en grupp människor springandes i full fart, antar att dom skulle till samma buss och var sena. och jag fick nåt ryck av att kolla på dom så jag började springa brevid dom allt vad jag hade fasst jag inte ens hade bråttom nånstans sen stannade jag vid pressbyron och började gå tillbaks igen, haha det var roligt. det måste vi göra nån gång joannna! typ, hänga i resecentrum i nån timma och springa brevid folk som har bråttom
hahahahah

back to plinking for me

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, det skriver vi upp i våran lista :D som vi har :D lööööve bäääby löööve

ronja sa...

hahah lätt! listan ska bli lååång!

Anonym sa...

ja jag vet, sjukt så arg man kan bli !! USCH ! och jag vill att du ska logga in på msn !!!! puss sweetie