tisdag 20 januari 2009

i thought i was i fool for noone

Idag har jag varit fett duktig. jag har gått i skolan, lyssnat på lektionerna, jag frågade varför ingen någonsin satte sig brevid mig, haha är ni rädda för mig eller :( Då kom linnea och jenny och satte sig brevid mig. då såg jag arg ut och frågade vafan dom gjorde där haha naw, sen satt jag och linnea och snackade böcker. Det skulle vara kul och bara avslöja hela slutet, men jag höll mig.
Sen hade vi redovisning i median, men när jag kollade in hos olle imorse låg hon och sov, men jag sa till karin? att vi hade delat upp det så att du skulle ta din del imorn istället eller något =)
Sen låste jag in min jacka i skåpet men nyklarna kvar i, så jag fick knipsa låset.
sen gick jag hem och har både tvättat, damsugat och städat.
jag har inte städat mitt rum på för länge, men jag trivs fan inte när det är kliniskt rent. det ska vara lite gosigt och lagom stökigt och massa sängkläder och kuddar överallt och lite trångt.

Dagens låt = Muse- Supermassive black hole

jag har blivit så jävla tålmodig. det känns väldigt konstigt med rätt nice också. kontroll.
har listat ut en hel låt snart från NOTER. !!? jag slutade spela när jag var tvungen att lära mig noter för att det blev för komplicerat för gehör. jag är lite småstolt över mig själv faktiskt.

Sedan är det ganska komiskt att du försöker vända det här mot mig. Jag är inte den som drog slutsatser och lackade loss för ingenting, jag har gått runt som ingenting har hänt och väntat på att du ska fråga mig så jag kan säga, "nej det är ingen fara".
anledningen till att jag tillslut frågade dig var för att ge dig en chans att förklara, kanske be om ursäkt, men du börjar gå i försvar och lackar ur ännu mer. haha stolthet och vad det betyder för vissa altså. Det är lugnt, det är jag som alltid lyssnar på dig och försöker hjälpa dig, inte tvärtom. vi ses när du saknar mig. svälj stoltheten.

Ska ringa på teater idag också. hoppas inte att det är försent! det var länge sen jag åt chokladpudding hm

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är kul o skriva o skönt o skriva av sig, det borde du också göra !!!!

hehe ja jag vill också läsa nu känner jag, ska ta o göra de ;D