torsdag 22 januari 2009

potthead

haha här har vi dom! dock kunde jag inte hitta dom hela bilderna där man ser hela skönheten för google hade cuttat dom :(




Sexigt.
Igår såg vi pottan 4, jag joanna och lita, så sa dom att dom aldrig hade sett dessa bilder så därför jag lade upp dom här.

blöhö sitter på fotot så och ska skriva ut alla uppgifter jag gjort och sätta i en pärm, + alla framkallade.. kommer ta hunda år. tuuuusen år
jag behöver ett jobb som fan, mina pengar tar slut på tre dagar ungefär, hoppas mamma har gömt hur mycket jag är skyldig henne för tillfället. ändå köper jag nästan aldrig kläder och sånt. sjukt
har inget intressant att skriva om, fortfarande sjukt glad!
pöss

3 kommentarer:

Anonym sa...

fan vilka heta bilder, och vi ska hitta dom o-cutade ;D

ronja sa...

haha aa jag orkade inte anstränga mig så mycket men hörde att ni fick tag i dom sen :D mycket vackert!

Anonym sa...

vackert? usch, mardrömmar :(