tisdag 6 januari 2009

together we'll never

Idag är en seg dag. plugga i must, antagligen ska morsan sjukskriva mig dom två första dagarna så jag hinner plugga upp allt och slippa få massa rester det första jag gör när jag börjar skolan igen.
igår var vi hos Hagström igen, och spelade guitar hero och krökade. Lite på ruset så hittade jag våran inte helt diskade chokladbunke och satte på huvudet, ledde till att jag vaknade men torkad choklad i håret haha.
Runt ett så drog robin och alla på krogen så linah och jag satt kvar i hans lägenhet och sjöng massa nirvana låtar och hoppade runt och dreglade över kurtans snygghet. Sen försökte vi tvinga dit thyman av någon anledning ahah, och pratade med en olle som också var skapligt dragen och fick lite gladare besked :D happy for you!:D
Ungefär vid 3 drog vi hem till mig och såg på Date movie. hahah det är egentligen sämsta filmen, men jag såg den onykter första gången tror jag och jag har aldrig garvat så mycket åt en film förut, och linah var med första gången vi såg den också, vi låg och asgarva innan filmen ens hade börjat sen somnade vi.


släpper lite vackra bilder


Inga kommentarer: