onsdag 21 januari 2009

Lay down, sleep my little darling

JAG SAKNAR SOMMAREN JAG SAKNAR JOANNA JAG SAKNAR ALLT FOLK JAG SAKNAR ATT LIRA JAG SAKNAR PIRR I MAGEN! fan vad mycket jag saknar!
Jag vill leva nu, jag vill göra saker varje dag
jag ska fan flytta ihop med joanna och lita när jag fyller 18, då jävlar
och då kan vi lira gura och klsjngbolhdaboiyärhjnya
det finns så jävla mycket jag vill göra, men allt måste ju vänta känns det som
har typ tusen miljarder kilo överskottsenergi i mig och vill bara bajsaaaa ut allt!
hahaha
jag ska söka jobb när jag kommer hem. jag ska tvätta, städ klart, sen ska jag fan söka jobb, sen tror jag att jag ska börja boxning ändå. fett skönt
och teater.
haha sen ska jag och robin fira våran ettårsdag snart också, han köpte negerbollar till mig idag som en tidig present. undra när vi kommer till första puss stadiet.
haha

har MUM nu och det suger ballan. jag orkar inte jobba, haha det är bättre när joanna är här och gör överenskommelser med mig och tvingar mig jobba
"läs ett kapitel till i boken sen gör du bildmanus!"
haha och jag blir skitglad för att jag får läsa ett helt kapitel och lyder henne
Haha joanna är aldrig i skolan, en gång i veckan ungefär men då jobbar hon, och jag är jämt här men jobbar aldrig så vi har lika mycket rester båda två. -.-
jag har större chans att få studiebidrag dock!
moahaha.

Jag visste väll att det skulle komma btw, igår kom det fram lite smygande.
och nu ska vi prata i verkligheten istället för det är jobbigt över internet.
im wating, jag har inget att säga.

oh baby can't you se i suffer. i thought i was i fool for noone, but baby i'm a fool for you lalalaaa
känns fett bra, fett bra idaaaaggggggggggggggggg

1 kommentar:

Anonym sa...

haha nae det aldrig tänkt på haha, trodde det var en kärring som skulle in i husvagnen haha, men varöfr skulle hon det >.< haha, skumt ^^

jag suger jag vet.. jag vill ju komma till skolan, men jag vaknar inte förns halv tre - tre på eftermiddagarna .. liksom idag väckte bränna mig halv 3 >.< .. men ska försöka , IMORRN ! om d läser det här innan du går ifrån skolan, kan du ta med dig bildmanuspapper åt mig?

Och är det en viss dam du ska träffa elr ? ;D

Puss älskardig