söndag 11 januari 2009

im sorry i didnt get the chance to introduce myself the last time

det där var bara drygt.. hah
iaf.
Idag såg jag och joanna twilight på bio, jag har sett den innan 4 gånger och vi skulle egentligen sett the spirit, men vi såg den en gång till.
fick lust att säga alla repliker högt innan dom kom bara för att det skulle vara sjukt störande men då skulle jag väl blivit utskastad där ifrån, antar jag
och då skulle jag inte kunna dyrka hans roll ju
han spelar fett bra,

ibland förstör det bara när folk är oseriösa, när det inte är på ett charmigt sätt utan bara..
för att man inte klarar av den seriösa situationen. fattar inte hur man ens kan dra sig till folk som bara är ett skämt.
men jag vet ju själv att det är jävligt lätt, jag har ju med gjort det.

Jag har kommit fram till att jag nästan aldrig har sett upp till en människa, dyrkat någon, haft en idol, någon som jag älskar allt med. det finns människor som jag respekterar starkt men aldrig så att jag skulle vilja vara som den personen. skumt, nästan alla brukar ha någon som dom verkligen dyrkar.
nu finns det iofs en person som har invaderat min hjärna och det känns faktiskt läskigt, tänker bara på det hela dagarna och inget annat. sjuk

Haha, igår var vi på rockan, betalade mina sista 50 spänn för att kunna kolla på några band som spelade på undervåningen men eftersom man inte fick dricka där så bosatte vi oss på övervåningen istället och jag var inte ens där nere. kändes ganska så onödigt. Blev så jävla glad av att se bränna, och han var också sjukt glad det syndes, älskade bränna.
haha jag och joanna sprang omkring och härmade edward cullen resten av kvällen och jag hade ett jävligt långt samtal med Karl henrik tills vi var tvungna att dra till bussen.
Hade ett jävligt långt samtal medans vi väntade på bussen, och det var jävligt skönt för det redde ut massa som vi inte riktigt har snackat om.
I will never leave you. Where else should i go?

Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra nu, om jag skulle ha levt ett liv utan dig, och jag vill inte veta.

Inga kommentarer: