söndag 18 januari 2009

när jag hör din röst

DETTA ÄR FRUSTRATION
igår fick jag sitta och vänta hela dagen på att syrran skulle kunna läsa klart andra boken så jag kunde läsa den sen. Och nu när jag har läst ut den måste jag vänta Igen på att hon ska läsa ut trean och hon har 200 sidor kvar! kommer få vänta hela kvällen!
oooo jag har varit så Arg på edward! jag vill skriva ut massor men jag vet inte om joanna har läst klart tvåan än..
Och joanna, vet att du har försökt få tag i mig. jag har läst haha
när jag loggade in stod det svennebajskorv och massor :(
hehe btw har min minsta syrra gjort koppar som hon har målat massa på till alla i familjen och min var värsta fin sen stod det bajs högst upp haha.
"men pappa, ronja tycker om bajs, visst ronja?"

nu ska jag ringa olle på våran nya Bärbara telefon. uuuuhhh slipper sitta in the kitchen mera luxuryyyy

jag har en halv smaskighet att berätta också. eller det är inte en än, men det kommer bli det känner jag på mig.

Inga kommentarer: