torsdag 8 januari 2009

youre just another dick with no balls



ujuj då vilken emotional breakdown på fröken ljung.
jag är back on track redan faktiskt känner mig sjukt mycket gladare efter ett jävligt långt samtal med chris, som fick mig att skratta, det finns ingen människa som kan få livet att låta mer jävligt än han altså och sen säger han saker som "ryck upp dig förfan baby, man ska inte se så negativt på allt" Och om det är någon som klagar på Allt så är det fan han! haha
Sedan har vi också gjort mycket fina videor jag och min syster som jag har skrattat åt så jag har träningsverk i magen.
och jag längtar tills ikväll, så ska jag se twilight igen, ÄLSKA MED MIG. han är så jävla sexig, och nej det är inte utseendet det är hans avslappnade stil och hans säkerhet och hans röst och hans bleka hud, man vill ju bara bajsa ner sig graawr
Första dagen i skolan i dag också och jag vill redan nita ingemar. great
ingmar is a dick with no balls!
imorn ska jag fråga joanna om hon vill gå på bio med mig, om hon inte ska till MRBIG :D uuuhhhhlala
annars ska jag väll.... ingen jävla aning, det hittas nog på någe!
puss änd kramut

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gå på bio !!! om du bjuder ;D ska träffa " mrbig " haha på förmiddagen ^^ loveyoupullan !

ronja sa...

klart jag bjuder vafän :D jag har ju två biljetter och mina löss kommer nog in gratis på min biljett så jag kan ju lika gärna spendera den andra på dig!
men jag hör av mig ikväll pudding!