söndag 25 januari 2009

maybe im just happy.

halleluja igår låg jag och sov hela dagen. mog1 i know
skulle egentligen till elin men efter informationen om att det var 6 kilometer från bushållsplatsen och att dom inte kunde möta mig så sa vi att vi skulle ta det en annan dag, surt. skulle varit riktigt kul o ses efter så lång tid.
så jag låg hemma och sov och kollade på kyle och läste. somnade vid tio.
det är nog första gången i historien som jag har stannat hemma ensam såhär mycket. på helgen också dessutom
men det är faktiskt ganska skönt.
snart ska jag hänga en tvätt, sen spela gitarr, piano, sen plugga NO, läsa, träna, sen vet jag inte.
sjukt mycket prov i no:n, jag har tre att komplettera redan, men han lyckades fanimej klämma i ett till prov innan kompletteringstiden så det blir väll fyra sen. haha
jag är iaf ganska stolt över mig själv som lyckades komplettera upp från 13 prov till fyra.
okej då filmkunskapen fick jag Ig i men jag lyckade iaf bli av med 9 prov och fick g i alla utom filmkunskapen.
nu ska jag bara fixa idrotten och maken också. blööh får lite ångest nu när jag har "fått ordning på mitt liv" att jag bara sket i precis allting. visste ju att jag skulle få ta smällen senare men sket i det med.
sjukt hur man kan låta såna saker påverka hela ens liv.
känns bra nu dock. jag är till och med glad att allt det där hände. you live you learn.
känns så jävla skönt att slippa vara förvirrad hela tiden, att kunna slappna av och Veta. för jag vet nu.
och det spelar ingen roll längre, jag bryr mig inte längre.
och jag tror nog nästan att jag är den som mår bäst :)
för jag har ingenting jag Borde ångra, jag har inget som vilar på mitt samvete, fast jag fick ta smällen, och jag vet att du också vet.

Jag vet hur det känns, att ljuga för sig själv hela tiden, att hitta på ursäkter och försöka att tänka på annat, att söka tröst hos andra, men inte berätta hela sanningen, och veta att du egentligen inte förtjänar den trösten eftersom att du ändå ljög, om dom verkligen visste allt, kanske dom inte skulle tycka att det var okej.
jag önskar att du var lite modigare. Jag önskar att du inte tog, den för tillfället lätta vägen, men i längden svåra. utan bara hade varit ärlig, åh för jag hade inte kunnat tycka illa om dig då. vad du än gjort. och det gör så jävla ont att tycka illa om dig.

det där var inte riktigt meningen att jag skulle skriva om men det ploppade bara ut. jag har tänkt dom där tankarna så många gånger så dom känns knappt längre. :) inte lika länge iaf. ska nog gå och göra allting som jag tänkt.
cya

1 kommentar:

Anonym sa...

fan vad skönt att du också mår bra!
blir ju liksom bara värre av att förstora upp och älta skiten. sånt är bara onödigt :)
take care!