söndag 25 januari 2009

whats up, buttercup?

hoho glömde att skriva om i fredags, första utenatten på a long time, vi var i marlielund i tusen år hemma hos linda men det var ganska göttingt ändå. innan när vi förfestade hos olle, så gick lita ut i köket, stannade och glodde ett tag och sen säger hon:
-olle, det brinner.
olle kollar upp lite och kollar sen tillbaks.
- seriöst altså det brinner här!
olle går ut i köket och ställer sig brevid.
-aah fan höhö det brinner
då har något smartskaft satt på ugnen när det står en wookpanna med trähantag och brinner som fan haha
så jag försöker ta ut den men det var skitvarm
så kommer olles mamma och tar ut den, och ställer den i slasken
jag säger:spola inte vatten på den!! ta en handuk
det första hon gör är att sätta på kranen så hela skiten expolderar haha.

sen senare på kvällen när vi gått hem från linda möter vi en alkis i trappen som förde liv som fan och vi försökte snacka med honom (olle rättare sagt) jag var så jävla trött så jag bara stod där och hägde, Men han fattade inte vad hon sa så han gick upp och ner i trappen och skrek Hallå ett jävla bra tag och han hade brakat rutor och hela faderullan så klockan fyra när vi hade käkat somtam och försökt sova ringde olle snuten, dels för att vi tyckte synd om han som inte hade någon stans att ta vägen + att vi villa gärna sova, och han vägrade ju att gå därifrån.

som vilken jävla kväll som helst egentligen, vi ska fan alltid lyckas ställa till med något varje gång.
haha, måste erkänna att jag tycker om vårat kaotiska liv för det mesta. det är så det ska vara


Sen vill jag bara säga, att jag försöker inte hinta någon/några i min blogg. försöker inte sända "hemliga budskap" för att få andra att må dåligt. det är därför jag inte publicerar min blogg. för jag vet att folk kanske skulle misstolka eller ta åt sig av saker jag skriver, och det är bara onödigt. Det är kanske sammanlagt 5 personer som läser min blogg nu, vad jag vet. Jag skriver så att Jag ska känna mig bättre. inte för att ni ska känna er sämre, och jag nämner aldrig namn osv för att det bara ska vara jag som förstår vad inläggen handlar om.
Har jag något emot en människa eller har något tjafs eller liknande så säger jag det såklart till den personen istället för att skriva i min blogg. så jag sitter inte direkt och smutskastar folk här.
det kan vara saker jag har svårt att prata om, eller saker jag är osäker, ledsen över, saker jag kommit överfund med, funderingar runt saker, jag skriver om här.
det är min blogg. jag tänker oftast inte ens på att någon annan en jag läser den. (joanna& lita och jag kan skriva skämt inlägg till varandra ibland, det är väll det isf.)
så jag försöker inte hinta folk. ta inte åt er, fråga om det är något, jag har inga problem med att förklara mig :).




What I hope most of all is that you understand what I mean when I tell you
that though I do not know you, and even though I may never meet you, laugh with you, cry with you, or kiss you,
I love you. With all my heart, I love you.

Inga kommentarer: