måndag 5 januari 2009

och så tänder jag ljuset, trots att du hatar att klä av dig när jag ser

HALLÅÅÅ ELLER
idag har jag umgåtts med linah och hagström och elfa. vi såg två filmer, eagle eye (som jag såg att cherry också såg idag! cred:D) och sen darkness falls. Har fan alltid lika kul med hagström fattar inte varför vi inte besöker honom mera! iaf sen försökte den jäveln lura på mig en två år gammal aladin ask och jag blev ju glad och tackade och allt, men sen erskände han att den var två år gammal men att dom hade tre askar till som han hämtade, jag åt upp den vita i alla lager och robin och elfa åt upp trilling nötterna i alla. Sen ville ingen ha mer så då kom jag på iden att vi skulle smälta ihop alla bitar som var kvar. Så vi gjorde en läcker(not) "paj" i micron men smält choklad. sen när vi hade smakat på den och upptäckt att det inte var så förtjusande så började jag och robin lägga till lite ingredienser. det slutade med att vi hade haft i allt vad deras kök kunde erbjuda, rödbetssallad, vitlökssås, olja, russin, brustabletter, alla kryddor i deras kryddställ, mjöl, varma koppen, te, beranessås, sembalolek, soya, caseewnötter, hamburgardressing, 6 stycken en månad gammla ägg, Och dom två år gamla chokladbitarna också. (Robin sa att jag skulle komma ihåg receptet men jag tror jag bara fick med hälften) sen vispade vi ihop det till en salig blandning. Linah och Elfa chickade ur direkt men jag och robin åt faktiskt en matsked var. Robin hade kvälvningar i fem minuter och jag drack typ en halvliter vatten. jag har smakat bättre. robin har smakat värre sa han :O

Sen drog vi hem till bögolle och lebblasse som hade startat en mycket fint projekt som ni kommer få njuta av i framtiden hahaha.
Ni kommer bli kändare än blondinbella!
nu ska jag se the footballfactory som tydligen skulle vara bra. 3dje filmen toonight heh
pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

haha fan va nice :D tyckte du den va bra? :)