tisdag 13 januari 2009

sometimes you don't need eyes to see

haha om någon undrar varför jag varken hört av mig eller varit inloggad eller något så är det för att jag helt har fastnat i att lära mig en sjukt vacker låt på piano, hade nästan glömt att jag ens kan spela. fick förenkla den lite dock som vanligt eftersom det var fyra och femtoners ackord och jag har inte så stora händer.
ishshi jag glömde helt bort tiden. har nog suttit i flera timmar haha
jag ska fråga min musiklärare om hjälp med not-delen

Idag var vi på en fotoutställning, hästmannen, fast du var det en snubbe som stod och pratade i tre timmar. Den är skitbra, men jag har redan kollat på hela utställningen och sätt filmen så det var bara segt, höll på o somna, så jag gick hem.
sen nu har jag suttit här tills nu,

hare gött

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försov mig tills nu :S
fattar inte hur jag kunde göra det så här länge, jag gick liksom o la mig vid 12 någongång i natt :S .. äsch, ska jobba med tre saker idag tänkte jag, samhäll, synopsis och MDK .. plus att det har hänt någonting med bosse, han har inte käkat på 3 dagar nu, och så spyr han hela tiden, och skriker, vet inte vad det är med honom heller .. Men later, Älskar dig <3

Anonym sa...

Ja den är skit bra ^^