måndag 12 januari 2009

You're hungry but I'm starving

det händer något sjukt med mig nu, har aldrig känt såhär förut.
har alltid varit ganska oberoende av närhet, har alltid hellre älskat än blivit älskad, jag har alltid varit lycklig av att kunna hjälpa folk och se andra glada. nu.. vet jag inte
jag känner en sån sjuk saknad av någonting
jag har inte kunnat sova på två dagar och idag har jag inte kunnat äta någonting, och jag käkar alltid som för tre, och det ända jag tänker på är att ligga i min säng och lyssna på robert pattinsons musik, akustisk gitarr och bara lugna låtar. inte heller likt mig
jag orkar inte liva upp stämningen jag bara sitter och glor.
helt plötsligt känns det så meningslöst.
jag ger för att jag är kan, men nu känner jag mig inte stark längre, och jag vet inte hur man frågar andra om hjälp och jag tror ingen kan ge mig det jag saknar så jag antar att jag får vänta och komma över detta också som allting annat och få en, inte lycklig, men en helt ok vardag igen.
åååå vad jag HATAR när det verkligen inte finns något som man kan göra, jag kan inte ens försöka inte ens ge mitt bästa, jag har inte ens chansen, jag måste ge upp och det känns så sjukt frustrerande.
jag vill bara känna något igen. jag vill inte vara såhär jävla död längre
jag ruttnar förfan bort
det är den där jävla filmen som har väckt alla känslor i mig tror jag.

jag har alltid klarat mig bäst själv. på ett avstånd från alla andra.
det här är väll något som jämnar ut att jag har klarat mig utan behövande känslor så himla länge
Det går väl över


har faktiskt haft en bra dag idag ändå, hade sjukt kul på stan med joanna. så jävla härlig är det när folk glor på en som man är sjuk i skallen. jag älskar det. glo på för fan erat pussys kom och dansa ni med istället. en beundrare fick vi dock. han log åt oss och diggade med haha! en alkis, men ärligare än vanligt folk nuförtiden. folk är så himla inskränkta
alla behöver kanske inte ställa sig utanför domino och köra fetaste diggingdansen med mp3. men jag skulle fan skratta och heja på om någon annan gjorde något sådand inte skita ner mig av förskräckthet. äsch folk som ni som gör världen tråkigare
folk som vi som gör den roligare och personligare!
vad förlorar man på att släppa loss lite
en snygg frilla kanske
Sen träffade jag linah och fikade och pratade, hon var jätte söt och bjöd mig:) sen drog vi hem till henne och spelade guitarhero, och jag åt några godisbitar faktiskt. hennes mamma kommer alltid med något att äta till mig haha.

Joanna och lita ska ha cred som fan för att även om man är lite dyster så lyser dom alltid upp en gnutta så det inte blir så jävla jobbigt. älskar er, och jag är faktiskt glad över att allt börjar ordna sig för alla, så ska försöka att inte deppa ner mig nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja sluta deppa ner dig nu !
Nu går det ju bra för oss då ska ju inte du deppa sönder !!

Det kommer nog ordna sig skulle jag tro :) , men förstår att man bara vill ligga o lyssna på musik, när det inte finns ett skit att göra i den här staden >.<

älskar dig gumman <3

Anonym sa...

RONNY , pull the fuck together! we love you man <3